kinzo Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 E30 2,5L motor med: cat 2 turbostempler, 3mm stålpakning, Garret turbo som stammer fra en nissan 200sx, men har blitt brukt på en E30 325. intercooler som passer til turboen. Trur jeg skal ha en getrag girkasse med letta svinghjul ett sted, men aner ikke hvor det har havna skulle egentlig bruke dette selv, men resten av bilen ble solgt, så da gjenstår bare å bli kvitt resten. Kom med bud!!! Kan også ta innbytte i noe, alt av interesse.
kinzo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Har den enda. men bilder er det desverre dårlig med, siden alt ligger på verkstedet til en kamerat. men kan prøve å få knipsa noen snart.
kinzo Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Motor er komplett, utonom girkassa. den finner jeg ikke. regreima må settes ordentlig på plass. fikk ikke gjort det selv siden jeg ikke finner ut hvor den "prikken" som markerer hvordan den skal sitte. men motoren skal starte når det er gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå