E-39 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Er det noen som kan beskrive hvordan man bytter Kamakselsensor og Veivakselsensor på M52 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Det er bare å skru den ut, sitter med en skrue. Veivakselsensoren sitter i nærheten av dynamo og reimhjul på veiva. På kamakselsensor på du skru ut vanos-ventil, så får du ut sensoren. Kan se det her: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=115205&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 veivsensor bruker og sitte noe grønnjævlig ! jeg måtte skru av triggerhjulet for å slå ut sensoren undenifra ! Kamsensoren løsner stort sett ganske lett Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Takker for svar! Kanskje lurt å sprute på med litt Crc 5-56 først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Har bytta begge på min gamle E39. Begge er lette å bytte. Hvis du vet hvor de sitter så er det en smal sak når du først har begynt. Lettere å komme til kontaktene hvis du skrur ut oljefilterlokket Ingen av sensorene satt noe spesielt fast på min ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Har bytta begge på min gamle E39. Begge er lette å bytte. Hvis du vet hvor de sitter så er det en smal sak når du først har begynt. Lettere å komme til kontaktene hvis du skrur ut oljefilterlokket Ingen av sensorene satt noe spesielt fast på min ihvertfall. Høres lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå