Monica 325i Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Er det mykje arbeid å legge opp ledninga t elektriske stola? samt el vindu? planen va å berre flytta øve dørena si der va no alt på dei å so legge opp ledninga me kontakt frå delebilen til min bil..(sikkert litt innvikla forklar) samme va planen me setena e vel bare å ta kontakten frå delebilen å legge den opp i min? Å så på 320`en så va planen å bruka 325 motoren, men må ledningsnette byttas, elle e da bare hjernen å luftmengdemålar? Sette stOOOr pris på utfyllande svar!
hao Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Ang. motorskifte må vi vite hvilken modell og motorer det er. M50 vanos eller ikke M52 Kan jo ta bilder hvis du er usikker. Hvis du skriver norsk er det enklere å forstå deg
Monica 325i Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Ang. motorskifte må vi vite hvilken modell og motorer det er.M50 vanos eller ikke M52 Kan jo ta bilder hvis du er usikker. Hvis du skriver norsk er det enklere å forstå deg Skriva norsk!? heh sei da du ikkje forstår du! E 94 modell 325i M50 vanos 320`en e 91 model M50
hao Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Skjønner ikke helt her, for i topicen din har du en 325 91 modell, og den mener jeg er non vanos. Men uansett kan du jo skifte alt. Motor, ledningsnett, hjerne, og lmm, for du har sikkert alt dette. Ledningsnett er bare å ta løst så følger det med motor. Det er også enkleste. Hjerne trenger du ikke skifte hvis begge er samme motor (vanos eller non vanos). Men du sammenligner bare tallene på hjernen. Den ligger bak hanskerommet. Men du kommer til fra motorrom.
Monica 325i Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Skjønner ikke helt her, for i topicen din har du en 325 91 modell, og den mener jeg er non vanos.Men uansett kan du jo skifte alt. Motor, ledningsnett, hjerne, og lmm, for du har sikkert alt dette. Ledningsnett er bare å ta løst så følger det med motor. Det er også enkleste. Hjerne trenger du ikke skifte hvis begge er samme motor (vanos eller non vanos). Men du sammenligner bare tallene på hjernen. Den ligger bak hanskerommet. Men du kommer til fra motorrom. ah sånn ja, men e kje den bilen so ska ha motoren! ja har alt. 320`en e vel non vanos si da e 91 modell, e denna bilen so ska ha 325 motoren.. Takk for hjelpa!
Monica 325i Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Andre innspel? trenge info om å legge opp til elektriske vindu og seter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå