kenneth535 Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Jeg varmet opp svinghjulet en god del da jeg kjørte i stykker klutchen på bilen, montert ny klutch og sitter igjen med en haug av risting i bilen. noen som vet om de gummiforingene i svinghjulet kan byttes da jeg trur jeg har brent opp disse. eller må jeg ha nytt svinghjul? eller kan denne ristingen skyldes noe annet
kenneth535 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 eller om man får noe rep sett for dette
Tom K Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Du har høyst sannsynlig "glassert" svinghjulet dvs det sitter et tynt lag med brent clutch igjen på svinghjulet, det kan være lurt å ta et fint snitt med dreiestålet på anleggsflata når du har kjørt det så varmt ved havari
kenneth535 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Du har høyst sannsynlig "glassert" svinghjulet dvs det sitter et tynt lag med brent clutch igjen på svinghjulet, det kan være lurt å ta et fint snitt med dreiestålet på anleggsflata når du har kjørt det så varmt ved havari takk for svar. har et nytt svighujul liggende og bytter bare til et nytt er vel ikke så mye anet det kan vøre. men det er kraftige vibreringer i bilen både i gir og i fri
RaymondJ Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Svinghjulsrepset = svinghjulslappesaker Sorry, måtte bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå