Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ein e30 prefacelift kan jeg sette på mtech 2 front på disse? uten å sjære i heile bilen? eller eventuelt bruke kun nederste delen på m-tech2en? for den er vel 2 delt? men da blir det vel problem med tåkelyktene? dei er jo anleis i forhold til facelift. takker for svar:)

Skrevet
har ein e30 prefacelift kan jeg sette på mtech 2 front på disse? uten å sjære i heile bilen? eller eventuelt bruke kun nederste delen på m-tech2en? for den er vel 2 delt? men da blir det vel problem med tåkelyktene? dei er jo anleis i forhold til facelift. takker for svar:)

Nei dette vil i utgangspunktet ikke passe. Man får i dag kjøpt KOPI av M-tech 2 som passer preface. Foran vil den ikke passe med mindre du bytter frontplate. M-tech 2 er egentlig til facelift, så den er tilpasset tåkelykter og "luftinntak" derifra.

Om du da har en preface og vil ha M-tech 2 må du skifte frontplate og bygge om den til facelift. Dette gjør du med å bytte steinplate/frontplate..:) Denne kan f.eks kjøpes brukt og monteres på facelift.:) Da får du tåkelykter og de luftinntaka som passer M-tech2 fronten!

Var dette greit nok forklart? :)

Skrevet

Jeg har M-tech 2 bakfanger tilpasset E30 preface og komplett facelift front om det er av interesse. Fronten er nylakkert i Sepang Bronze, bakfanger er kun grunnet. PM om du er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...