530dE39 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Noken som vet ka tannstang eg har på M3'en min? Ca 2,7 omdreininger fra side til side uten servo.... Passer servo fra alle E30 på M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 e30 skal passe omværandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Fikk man m3 uten servo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Fikk man m3 uten servo ? trodde ikke det. Men det kan være han har koblet ut servo pumpa. Men 2.7 runder er litt kort til å være e30 uansett syns jeg. Mener ikke servo stag har opp mot 3.5 - 4 runder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Trudde og det var servo på alle M3 men det er det altså ikkje på denne og det er 2,7 runder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Trudde og det var servo på alle M3 men det er det altså ikkje på denne og det er 2,7 runder... Kansje det er e36 ikke servo stag med styre stoppere (eller hva det heter) Men vanskelig å si, du må nesten se på tannstaget fysisk. Vis det er noen "spacere" som er lagt i mellom tannstaget og feste i traversen. da er det e36 eller z3 tannstag. vis ikke så er det nok e30 tannstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Ser jo på tannstanga om det skulle vært servo. Jeg hadde en tanstang uten servo med noe under 3 runder, nå har jeg e36 m3 tannstang ''uten'' servo, men den har lengre utslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Det er ikkje servo tannstang.Skall sjekke om eg finner delenr på tannstanga som står på no når eg hive bilen på bukker eller på ei grav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå