cato'n Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 hei tenker å lage en liten tråd om mitt førstegangs budsjett prosjekt dette prosjektet har kostet ca 5000 me turboen.. så det var jo vert å prøve Kan ikke si det ser direkte pent ut.. men det e en begynnelse.. motoren e M30B28 rullet 122.000, ble overhalt på 110.000.. det e orginal innmat alt e orginalt untatt turboen då seff bilen e en 518 som en komplett ommbygd å til 528 go-kjent hos bt.. bilen har stårr i ro leeeenge så den ser litt sliten ut.. me e faktisk ganske bra stand. Rust messig er det jekkfestene begge sider forran opp mot torpedovegen å det e vel det som er av rust.. planer videre: vist motoren ryker.. kommer eg til å bygge den opp igjenn me noe sterkere innmat å diverse, men vurdere åsså å selge den for har en E24 635csi som eg har lyst å fikse litt på
cato'n Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Litt fler bilder =) manifoilen e sveiset dobbelt
Mjørgen Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Har du tengt på å ha panser på bilen? ser turboen er plasert ganske høyt opp
cato'n Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Vet det.. det e panser på bilen. e laget ett skop,scoop, eller hvordan det skrives, akkurat der hvor turboen står..men har ikke noe bilde av det for det e laget i en helvetes fart, så det ser ikke ut.. men har ett nytt panser som det skal bygges litt finere på
NeonMuffler Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 bruke det man har, nice:) morro, skal følge med!
Margarus Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 jeg holt på det akkurat det samme som en gang på en 528. snudde manifoilene oppned og min kom også for høyt opp. prosjektet ble aldrig ferdig så fikk ikke noe panser på men det blei for høyt ja.
cato'n Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 kjønner men e ikke noe stress å bygge den litt lavere .. e bare snakk om 2cm.. pluss en ny kupling for oljen.. for den bygger uber mye .. men den har fungert oversakende bra hittil.. har hatt 0,7 i trykk.. Då gikk den reint å godt.. har foresten noen e39 525 dyser på den, glemt å nevne det.. men men eg vil jo opp i 1,0-1,2 å då må eg gjøre noe me innmaten.. tenningsbank jada kom så, med en gang eg prøvde 0,8, kom tenningsbanken.. så kommer nok til å bygge den på nytt.. for 0.7 ca 270-290 hk holder ikke målet er 350-410, men då blir det ikke budsjett bygg seff
cato'n Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Noen som har vert borti dette? http://ksr.as/product_info.php?cPath=23 ... ts_id=2354
|Ole| Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Noen som har vert borti dette? http://ksr.as/product_info.php?cPath=23 ... ts_id=2354 Eg har ikkje vert borti det men det skal vere omtrent det samme som MegaSquirt og det funker da Har og god erfaring med å handle hoss dei så det vil nokk funke konge på ditt bygg Minner om att tenningsbanken er kraftig når du høyre den
cato'n Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 ok men fant nettop ut att det møkkasprutet ikke basser på m30b28.. vist ikke LEDNINGSNETTET er nyere en 88.. møkk.. kor står det på siden liksom.. eg fant det ikke. eg som e blind.. .. Nei no ble eg skuffet.. noen som vet om noe annet
|Ole| Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 ok men fant nettop ut att det møkkasprutet ikke basser på m30b28.. vist ikke LEDNINGSNETTET er nyere en 88.. møkk.. kor står det på siden liksom.. eg fant det ikke. eg som e blind.. .. Nei no ble eg skuffet.. noen som vet om noe annet Det står ikkje på sida, eg skal gje dei ein lyd om att dei må fikse på det Rett meg om eg tar feil men vist du skal ha nokke anna så må vel du ha med heilt kabelnett osv? Da blir ikkje originalt ledningsnett brukt i det heile? Så enten må du vil skifte til nyare ledningsnett eller så må du invistere i dyrere sprut å koble mykje meir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå