Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei tenker å lage en liten tråd om mitt førstegangs budsjett prosjekt 8) dette prosjektet har kostet ca 5000 me turboen.. så det var jo vert å prøve :)

Kan ikke si det ser direkte pent ut.. men det e en begynnelse.. motoren e M30B28 rullet 122.000, ble overhalt på 110.000.. det e orginal innmat alt e orginalt untatt turboen då seff :wink:

bilen e en 518 som en komplett ommbygd å til 528 go-kjent hos bt.. bilen har stårr i ro leeeenge så den ser litt sliten ut.. me e faktisk ganske bra stand. Rust messig er det jekkfestene begge sider forran opp mot torpedovegen å det e vel det som er av rust..

planer videre: vist motoren ryker.. kommer eg til å bygge den opp igjenn me noe sterkere innmat å diverse, men vurdere åsså å selge den for har en E24 635csi som eg har lyst å fikse litt på ;)

tdltcglkx9esvhp32gx5.jpg

h05m5noawsb6d377b1xw.jpg

71ycub5vb6i0seyt11l9.jpg

ud22v8mw0cfnlgk1qzxm.jpg

jvfmt69svinj3s8bsyga.jpg

g7ch0vq4lch3a7qpwjmo.jpg

jnv9bk25esbzasxg2wf0.jpg

ukedy2twgnq5phdqi1jn.jpg

clwkpiuvnpal86r0r0b8.jpg

k97jhmfp19pmwopuqd2x.jpg

Skrevet

Vet det.. det e panser på bilen. e laget ett skop,scoop, eller hvordan det skrives, akkurat der hvor turboen står..men har ikke noe bilde av det for det e laget i en helvetes fart, så det ser ikke ut.. men har ett nytt panser som det skal bygges litt finere på :wink:

Skrevet

jeg holt på det akkurat det samme som en gang på en 528.

snudde manifoilene oppned og min kom også for høyt opp.

prosjektet ble aldrig ferdig så fikk ikke noe panser på men det blei for høyt ja.

Skrevet

kjønner :) men e ikke noe stress å bygge den litt lavere .. e bare snakk om 2cm.. pluss en ny kupling for oljen.. for den bygger uber mye :)..

men den har fungert oversakende bra hittil.. har hatt 0,7 i trykk.. Då gikk den reint å godt.. har foresten noen e39 525 dyser på den, glemt å nevne det.. men men eg vil jo opp i 1,0-1,2 å då må eg gjøre noe me innmaten.. tenningsbank jada kom så, med en gang eg prøvde 0,8, kom tenningsbanken.. så kommer nok til å bygge den på nytt.. for 0.7 ca 270-290 hk holder ikke 8)

målet er 350-410, men då blir det ikke budsjett bygg seff 8)

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

ok 8)

men fant nettop ut att det møkkasprutet ikke basser på m30b28.. vist ikke LEDNINGSNETTET er nyere en 88.. møkk.. kor står det på siden liksom.. eg fant det ikke. eg som e blind.. :? .. Nei no ble eg skuffet.. noen som vet om noe annet :?::?::?:

Skrevet
ok 8)

men fant nettop ut att det møkkasprutet ikke basser på m30b28.. vist ikke LEDNINGSNETTET er nyere en 88.. møkk.. kor står det på siden liksom.. eg fant det ikke. eg som e blind.. :? .. Nei no ble eg skuffet.. noen som vet om noe annet :?::?::?:

Det står ikkje på sida, eg skal gje dei ein lyd om att dei må fikse på det :)

Rett meg om eg tar feil men vist du skal ha nokke anna så må vel du ha med heilt kabelnett osv? Da blir ikkje originalt ledningsnett brukt i det heile?

Så enten må du vil skifte til nyare ledningsnett eller så må du invistere i dyrere sprut å koble mykje meir :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...