kabeldeigen Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Kjøpt ny tlf, så nå selges min Sony Ericsson W995. Ble kjøpt på Elkjøp i sommer, ingen operatørlåst. Ser ny ut Kommer i original eske med lader, høretelefoner, datakabel, bruksanvisning og kvittering. Pris:2000 Sjekk link for test: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w995/70431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Må bare si at dette er nok den mobilen jeg har vært mest fornøyd med av alle "tastatur telefoner". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Takker for den. Jepp, er kjempefornøyd. Men måtte vike plass for en Xperia X10I denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TargaBMW Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Knall telefon har en liggende som reserve telefon tåler mye juling og er god å bruke. men bruker x10i og htc desire hd så trenger ikke en w995 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Ferdig pakket, klar for ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 bumper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 du må nok ned en del i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Bud kanskje? Men ingen skambud....da beholder jeg den selv som reserve mobil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå