BMWsideways Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Hei, lurer på hvor jeg får tak i ei m42 veiv og råder (med lager). Har en is motor med rådebank, og er ei råde som er ganske så fucked. Lager og veiv er heller ikke brukandes... Noen som veit hvor man får tak i disse delene? Pris?
takaasen Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Har en veiv jeg. men rådene skal jeg bruke selv. Lager koster da ikke mye?
hardrocxsludge Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 har både råder og veiv, stempler og hele pakka !
hardrocxsludge Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Pris ant? Kom med bud, motoren står med topp og ganske godt sammenmontert så har ikke ligget utsatt eller noe slikt ! Jeg driver med 6'er så er ikke noe jeg får bruk for
BMWsideways Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Hvordan ser veiv og råder ut? Alle lager inntakt?
Fliid Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Monter nye lager, for all del. Hva er vel ellers vitsen med og sette inn en annen innmat. Skal du bruke lager på nytt, så kan du likeså droppe å montere nye stempelringer. Når man først er i gang.
BMWsideways Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Men hvis lager ikke er inntakt, så er det sår på råder og veiv. Derfor spurte jeg. Seffølgelig skal jeg ha nye lager
hardrocxsludge Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Motoren har gått uten rådebank, grunne til at det ble delemotor er sprekt topp etter at toppakning røyk . Forrige eier byttet pakning uten hell ( fortsatt varmgang) og fant ikke ut av dette, jeg kjøpte motoren som delemotor og har ikke tatt ut noen ting av den, så alt skal være flunket god stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå