Gå til innhold

justerbart senkesett, TA technix GT+.

svartbekk
 Share

Anbefalte innlegg

ville anbefalt deg å spare opp litt ekstra cash og kjøpe skikkeli.

Jeg opplever mine coilovers som veldig "humpete" nå i det siste, kansje for at jeg har hatt de så lenge og begynner å kjenne de skikkeli hehe

kw2 får du vell for rundt 11k 5tusen mer enn Tatechnix men så får du det beste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er meget sikker på at du klarer å få Kw v2 mye billigere enn det som er på senk.no.

På ebay.de altså i tyskland koster dette sette 920euro inkl. mva. Om de er villig til å ta av deres MVA kommer dette på 745euro + rundt 25-50euro i frakt vil dette til sammen være 800euro noe som utgjør under 6500kr også kommer norsk moms i tillegg på 1625kr som utgjør en tilsammen pris på 8100kr ca. da snakker vi billig KW v2 :D

her er linken til sette, bare å sende en mail til selger og spørre om han kan ta av momsen deres ;)

http://cgi.ebay.de/KW-Gewindefahrwerk-V ... 2307c4b5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å låne tråden litt? Hva er egentlig hjelpefjærerne til? Jeg har ikke på dem serru . .

Er der til når dempera strekker seg skal den gjøre at alt ligger i spenn sammen med hoverfjæra. Kan tenke meg at når du nå heiser opp din bil så ligger hoverfjæra helt løs, hadde du hatt hjelpefjæra på ville den vært oppspent og ikke slakk og løs. Gjør ingenting å kjøre sånn men er ikke lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å låne tråden litt? Hva er egentlig hjelpefjærerne til? Jeg har ikke på dem serru . .

Er der til når dempera strekker seg skal den gjøre at alt ligger i spenn sammen med hoverfjæra. Kan tenke meg at når du nå heiser opp din bil så ligger hoverfjæra helt løs, hadde du hatt hjelpefjæra på ville den vært oppspent og ikke slakk og løs. Gjør ingenting å kjøre sånn men er ikke lov.

Vet, forje eier sa det :) Har fjærene i bagasjen. Men har senka såppas mye at fjæra ikke er spessielt løs. Eller da jeg heiste den i vinter ble den løs, men skal ned til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...