svartbekk Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Noen som har prøvd det her settet? liiink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Jeg har det vanlige Ta-technix coiloversette og det har nå funket 2år snart uten problemmer. Er sikkert bedre det du linket til, fint med å kunne justere stivheten på dempere og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Skal bimmern nærmere bakken ? Jeg har KW v2. Veldig fornøyd med det. Ligger i en litt anna prisklasse thoug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 ja, beemern skal nærme moderjord Link til det du har da, Halvor. Så jeg får sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 ville anbefalt deg å spare opp litt ekstra cash og kjøpe skikkeli. Jeg opplever mine coilovers som veldig "humpete" nå i det siste, kansje for at jeg har hatt de så lenge og begynner å kjenne de skikkeli hehe kw2 får du vell for rundt 11k 5tusen mer enn Tatechnix men så får du det beste.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 har b12 på nå, og det ble kjøpt i 2009, og det er veldig mykt blitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 LiNk Fungerer veldig bra det settet der. Men om jeg skal ha en anna e36 som skal senkes ved en annen anledning veit jeg ikke om jeg kommer til å kjøpe noe så dyrt. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Jeg har TA technix, men ikke akkurat det du linka til. Er da strålende fornøyd Er mye stabilere og klunker ikke så fært som en kompis av meg som har kunn senkefjærer EDIT: Så jeg hadde det billigste settet av TA technix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 jeg er meget sikker på at du klarer å få Kw v2 mye billigere enn det som er på senk.no. På ebay.de altså i tyskland koster dette sette 920euro inkl. mva. Om de er villig til å ta av deres MVA kommer dette på 745euro + rundt 25-50euro i frakt vil dette til sammen være 800euro noe som utgjør under 6500kr også kommer norsk moms i tillegg på 1625kr som utgjør en tilsammen pris på 8100kr ca. da snakker vi billig KW v2 her er linken til sette, bare å sende en mail til selger og spørre om han kan ta av momsen deres http://cgi.ebay.de/KW-Gewindefahrwerk-V ... 2307c4b5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Bare for å låne tråden litt? Hva er egentlig hjelpefjærerne til? Jeg har ikke på dem serru . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Bare for å låne tråden litt? Hva er egentlig hjelpefjærerne til? Jeg har ikke på dem serru . . Er der til når dempera strekker seg skal den gjøre at alt ligger i spenn sammen med hoverfjæra. Kan tenke meg at når du nå heiser opp din bil så ligger hoverfjæra helt løs, hadde du hatt hjelpefjæra på ville den vært oppspent og ikke slakk og løs. Gjør ingenting å kjøre sånn men er ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Bare for å låne tråden litt? Hva er egentlig hjelpefjærerne til? Jeg har ikke på dem serru . . Er der til når dempera strekker seg skal den gjøre at alt ligger i spenn sammen med hoverfjæra. Kan tenke meg at når du nå heiser opp din bil så ligger hoverfjæra helt løs, hadde du hatt hjelpefjæra på ville den vært oppspent og ikke slakk og løs. Gjør ingenting å kjøre sånn men er ikke lov. Vet, forje eier sa det Har fjærene i bagasjen. Men har senka såppas mye at fjæra ikke er spessielt løs. Eller da jeg heiste den i vinter ble den løs, men skal ned til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 også er det ebay da.. hater det. Dritt betalingsmetode og moms Mye bedre med norske sider ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Tror jeg ratt går for det settet jeg linket til først jeg. Og heller spare penger til senere senkesett, om det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå