Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er motsatt, er høy utveksling og kortere på gira, en vanlig 320i har for eks 3,91 og en 320ia ha 4,45. lett fortalt detter toppfarten og bilen blir virkende kvikkere men ligger på høyere turtall hele tiden da, så kan bli masette og kjøre om differansen blir for stor, har selv en 320i med med 320ia diff. m3 og 325eta og alpina har differ med lav utveksling, ala 3,15 2,93 osv.

kort fortalt om utveksling, har du en diff med 4,10 og snurrer på inngående aksel(mellomaksel) 4,1 runder har utgående snurret 1 runde

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...