BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 tenkte jeg skulle legge ut prosjektet mitt nå har drevet med bilen en stund nå da jeg kjøpte den var den ikke så mye som var på den og den var kjørt ut med :S legger ut noen bilder av åssen den så ut når jeg kjøpte den og åssen den er nå dette blir nok en bil jeg kommer til å ha lenge og drive å bygge litt på
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 her er da åssen bilen var når jeg kjøpte den
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 her har du bilder av litt under oppbygging av bilen : da var hele bakparten ute å klar til å finn pusses sånn at den andre bakparten skal passe inn ny bakpart del fra Koed her er en nye bakparten på vei inn er tilpasses reservehjul brønnen:) her har du ferdig resultat av skaden bak på bilen blei ikke så dårlig
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 så var det å montere motoren og fronten på den har ikke så mange bilder av det men har noen motor og gir er inne og motoren startet fint og her er da hele fronten komplett men fangeren som står på den nå har jeg solgt for likte den ikke for den var for høy syns jeg så handlet en infinitiv fanger og da har jeg regnet ut at jeg har mellom 5-10 cm klaring fra bakken og opp
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 jeg venter bare på at delene min skal komme sånn at jeg kan få sendt bilen til lakkering etter vert i mørgo får jeg jeg legge opp ledninger til blinklys i speila som jeg har bestilt sånn at det ligger klart og vis noen har noen ideer om hva jeg kan gjøre med bilen så er det bare å komme med det for trenger litt inspirasjon
bmwkizn Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Ser bra ut det der. Virka som du gikk grundig til verks
haybimmsen Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 ser jo proft ut detta:P blir jedna fin denna til slutt:P
winchester Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Håper de baklyktene skal knuses! Ellers ser det ut til at du gjør grundig arbeid, stå på.
Are. Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Bra jobba på den skaden bak Fint å se at det er flere som gidder å rette opp skadabiler =)
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Håper de baklyktene skal knuses! Ellers ser det ut til at du gjør grundig arbeid, stå på. ja de baklyktene har jeg kasta for en stund siden men hadde bare som som mal når jeg drev å skulle rette den
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 jeg håper den kommer til å bli fin det var litt moro å drive på å rette den igrunn
winchester Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Blir nok bra dette, hvilken farge skal du ha? Du valgte hvertfall en modell med riktig antall dører.
Eirsan Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 BTW; på "m-tech" fangeren du har solgt så mangler du DTM lista nederst. Den bygger mer nedover, og det er drit pent. Blir den for høy da senker du ikke nok, evnt kan bygge enda mer ned med GT-splittere eller leppe:) Infinity fangeren syns jeg ikke er pen :S Men er jo bra at alle E36 ikke er like også da
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Blir nok bra dette, hvilken farge skal du ha? Du valgte hvertfall en modell med riktig antall dører. det blir nok den grå farga som er på bilen blir vell bra nok det og så må jeg få pussa opp felgene på dem men er litt usikker på farger på dem enda
BMW320coupe Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 BTW; på "m-tech" fangeren du har solgt så mangler du DTM lista nederst. Den bygger mer nedover, og det er drit pent. Blir den for høy da senker du ikke nok, evnt kan bygge enda mer ned med GT-splittere eller leppe:) Infinity fangeren syns jeg ikke er pen :S Men er jo bra at alle E36 ikke er like også da DTM leppa var på men ikke på det bilde som jeg har lagt ut men den blei for høy og så syns jeg alle sammen har m3 fangeren så ville ha noe som kanskje ikke alle hadde jeg prøver å gjøre det som ikke så mange har gjort men det er vanskelig for det er ganske mange som har bygd BMW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå