Bmwturbo Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Har somsakt ei turbo blåkk til salg, den er nettopp bort pga. riper, men den må hones litt bedre en det som er gjort. Følger med 6 ny drede stempler, det er også frest inn pianotråder i toppen av blåkka, så her er det blåkk, veiv, olje pumpe og bunnpanne. Boringen koster meg 1000,- , turbo manifoil er av type kina, betalte 1200,- Turbo er en T3/T4 ubrukt husker ikke va den koster. Kom me bud, må vekk ligger i veien. SELGES IKKE SEPERAT....... e o åpen for bytte i andre kjekke ting te E30 felger for eks. har nå 18" kunne tenkt meg noen breie 17"
Bmwturbo Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Ingen så ha noen kjekke E30 ting som di vil bytta i da??? Eg fikse gratis transport til oslo....
nemesis88 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 har 4 enzo felger med bra gummi hvis du en int. felgene er forholdsvis bar. 205.55.16
Bmwturbo Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 har 4 enzo felger med bra gummi hvis du en int. felgene er forholdsvis bar. 205.55.16 Felger trenger jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå