Iceybear Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Hei! Det er vel ikke meninga at det skal lyse på knappene til elvinduene hele tiden selv når tenninga er av og bilen låst? Etter hvar jeg husker hadde jeg det problemet på E34 også.. Solution? er en 90 735iL Tusen takk til dem som gidder å bidra, det er et mareritt nå på vinterstid.......
wicky124 Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Hvorfor er det ett mareritt at bryterne lyser? På min e32 lyste også knappene...Spesielt om jeg dro i håndtaket etter at jeg hadde låst den (oppvarmet nøkkelhull i førerdør!) Men er normalt at dem lyser...På min E65 lyser også knappene for seter samt "P" i dashbordet...
Iceybear Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Fordi batteriet tappes så man ikke får starta etter den har stått noen dager.. Jeg mener, det er vel hensikten at det drittet ska slokke når man slår av alt og låser for dagen vel? :s Ja det med håndtaket, det er vel kupelys du tenker på vil jeg tro? saken er at de orange lysa på selve panelet til elvinduer lyser selv når jeg har har låst bilen hmm.. hehe
F10 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 De lyser vel en stund - en 15-20 minutter, og så går de til ro. Jeg har ikke e32 nå, men mener å huske at det var slik. Det er en del funksjoner på BMW som trenger litt tid på seg. Ta en sjekk før du låser opp om morgenen.
Iceybear Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 hehe de lyser til batteriet er tomt hos meg.. det er litt derfor jeg posta her
Rogern Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Er det ikke så enkelt som at en dørbryter ikke funker lenger så releet til vinduene tror en dør står åpen. Annet jeg kan tenke meg er releet som henger. Releet sitter under baksetet bak fører på e34, kansje det sitter der på e32 også?
Iceybear Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 hehe jeg tror ikke det, siden da ville vel coupelyset lyst også om det sto på door? men en annen ting jeg oppdaga i går er at når jeg dimmer opp og ned interiørbelysning, så bryr de knappene til vindu seg fint lite om det.. altså de forblir samme hele tiden uavhengig av noe som helst hehe comfortrelèet du tenker på? Kunne jo tatt en titt på det men vinduene fungerer jo og viskerne også.. hehe
S.Hafsmo Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 om jeg husker rett brydde ikke mine brytere seg om dimmingen heller, de står og på 15-20 minutter etter at dørene er lukket og bilen er låst. De lyser like lenge som du kan åpne/lukke el-vinduene etter at du har stoppet motoren. er vel et relé eller noe som styrer dette.
Iceybear Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 ja ok til vanlig gjør dem nok helt sikkert det.. men bilen kan stå urørt over natta å det lyser fremdeles.. å når det står sånn i et par dager så tapper batteriet seg naturligvis.. hehe forøvrig er speilene kaputt også.. nå har kjørelys høyre bak gått i dass å.. så det kom vann i lykta når jeg vaskan.. parkerer snart hele dritthauen inn hovedinngangen til nærmeste forhandler
GeirAndre Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 det er spesielt.. kan enten være noe muffins i bryterne eller bcm -body control modul.. bak viftemotstanden der.. ville jeg trodd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå