Turbo Touring Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Heisann Har noe deler som ikke blir brukt til noe, så jeg ser om noen kan ta nytte av det:) Alpina B6 motorfester 1000kr (nypris er 4000kr på koed) solgt Har en hel har en m30b34 i deler, bortsett fra kasse, lmm, dyser og register. Den er i bra stand, bortsett fra litt slitt kam. Denne har stått i e30, så den har e34 bunnpanne og oljepumpe. PnP ledningsnett for facelift stikk. Bud ønskes på deler, eller alt. Mvh
Turbo Touring Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Hvis du går på e30 og så på Alpina og ser på www7292 og 7293 på Koed skal du nok se at prisen er en annen, kvalitet og passform kan ikke sammenlignes med disse som ligger under: Tuning-> Motorombyggingskit. Står inngravert Alpina på disse jeg selger. Mvh
kroken Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 De motorfesta som er "alpina" er joe noe lillebroren min kunne sveisa på mekken! har prøvd de til 2500 å det er akkurat den samme kvaliteten!! innprega alpina??? malt på med en shablong!
Turbo Touring Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 De motorfesta som er "alpina" er joe noe lillebroren min kunne sveisa på mekken! har prøvd de til 2500 å det er akkurat den samme kvaliteten!! innprega alpina??? malt på med en shablong! Det er ikke værst at han kan, men det har ingenting med saken og gjøre! Du får heller slutte pisse i noen andre sine tråder, her prøver jeg og selge noe. Og da setter jeg pris på om du kan holde sånn piss for deg sjøl! Det er det de koster på Koed, dette er halv pris av det. Ferdig med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå