Joakim_log Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Min bmw e46 320d m sport 150hk 120000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Fin fil! Digger facelift sedan E46, savner min gamle! Denne er nesten prikk lik den jeg hadde! Bare andre felger, senk og kromnyrer (ikke kvitt deg med sorte nyrer, kler bilen fint!) Noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_log Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Satte nettopp på svarte nyrer:P Planer tja : på jakt etter 19toms csl felger på sommer å kjøpe vinter dekk til di orginale m felgene, liker ikke di som er på nå senk vet jeg ikke om jeg skal, syns m sport var passe lav å stiv men må se hvordan det blir med 19toms felger på lyktesenkere må på muligens chip kansje carbonpanser finere baklykter men finner ingen som jeg liker forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Karbonpanser pg lyktesenker? Huffda Bruk heller pengene dine på CSL bakluke da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim_log Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Ja vet ikke helt med det carbonpanseret. cslbagluken syns jeg ikke passer helt på en sedan best på en coupe syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 har csl på min, er dritførnøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå