matss Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Hei! Selger dette da jeg ikke fikk bruk for det alikevel. Helt ubrukt, kun åpnet esken. Gi bud! Holder til på Sørumsand/Akershus. Kjøper betaler evt. porto.
matss Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Noen som driver med turbobygg feks, så passer jo dette utmerket!
NeonMuffler Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 pris på kat'n? er vel ikke noe problem ved visning av denne? rustfri? også demper denne mye lyd? mange spm hehe
matss Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 pris på kat'n? er vel ikke noe problem ved visning av denne? rustfri? også demper denne mye lyd? mange spm hehe Hva er du villig til å gi? Usikker på pris. Kan dessverre ikke uttale meg om det vil bli noe problem på visning eller ikke. Den ser jo ut som en helt org. katalysator. Prikk lik som på bildet, så vil ikke tro det skal være noe problem. Den demper nok helt sikkert litt lyd ja. Den er nok ikke rustfri, dessverre. Men det er ikke snakk om tusenlapper jeg skal ha for den altså. Så det er vel verdt å prøve?
NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 hehe, aner ikke. tror jeg venter, litt keen på å lage alt i rustfritt hvis jeg først skal bygge:) men takk for svar uansett:)
matss Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Den er grei. Du får si ifra om du ombestemmer deg!
matss Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Gi meg et bud. Fikk et bud på 300, da beholder jeg den heller selv.
matss Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Folk kan det å gi skambud.. 600 + frakt, så er den din.
matss Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Pris på kat`n? Gi bud er du snill, så kan vi ta det der ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå