negativ Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 hei har en kamerat i sverige som har en 540 som har fått seg en trøkk som jeg kan få for en billig penge. motor er i god stand og manuel girkasse. spørsmålet er er det mye pess med ledninger og kobling og girkassetunnel??
Spiritus Sancti Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Folk putter v8'rene nedi som om det er nye s38'n. Så det er nok ikke så mye jobb. Tviler på at du må gjøre noe med girkassetunellen.
hanskr Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 viewtopic.php?f=11&t=120920 han her har putta v8 i e30 ... er nåkk litt meir jobbing enn Spiritus Sancti hiner til
gkw89 Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 heheh, er en del jobb ja... TRANGT på sidene... men skal gå akkurat uten å gjøre no med tunnellen, men da tror jeg du må senke travers'n med spacer'e
Spiritus Sancti Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 heheh, er en del jobb ja... TRANGT på sidene... men skal gå akkurat uten å gjøre no med tunnellen, men da tror jeg du må senke travers'n med spacer'e Det blir gjort på de fleste s38 bygga også. Sa ikke at det var LETT, mente at det var ganske likt som s38. Tror jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå