Hesleskaug Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Igjen beklager jeg for at dette ikke er BMW relatert, men håper det er greit jeg pusher litt av våre produksjoner her. Denne gangen har vi laget video om Øyvind Øversveen da han dro til Tyskland og Essen Motorshow 2010 http://www.autobloggen.net/?p=1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 rå film! men må si jeg er litt skuffet over at han har byttet ut sierran :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 HMS på høyt plan på det øverste bildet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 rå film! men må si jeg er litt skuffet over at han har byttet ut sierran :/ Takk takk! Sierran er ikke byttet ut, den står bare å venter på å få litt juling igjen hehe HMS på høyt plan på det øverste bildet.... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 grom video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Dere har fått kloa i Pendulum ja Drit grom den låten der med In Flames! Grom film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Jeg var der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 sannsynligvis noe av det kjedeligste jeg har sett innen bilfilm/videoblogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 sannsynligvis noe av det kjedeligste jeg har sett innen bilfilm/videoblogg Kritikk er bra, det gjør oss bedre! Eksempler på hva som er bra? Vil gjerne bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Dere har fått kloa i Pendulum ja Drit grom den låten der med In Flames! Grom film! Tøff låt ja, Og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 eneste konstruktive kritikken jeg kan komme med må være lyden. Forståelig at stemmer osv er lave, men musikken blei for høy i forhold. Resulterte i at jeg måtte skrul lyden opp/ned mange ganger. Ellers knall film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 eneste konstruktive kritikken jeg kan komme med må være lyden.Forståelig at stemmer osv er lave, men musikken blei for høy i forhold. Resulterte i at jeg måtte skrul lyden opp/ned mange ganger. Ellers knall film Jeg er helt enig. Hørte det selv nå. Gikk litt unna i svingene her.... huff Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå