gisse Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 skal selge prosjekt bilen min ettersom jeg e gått lei og ikke har tid til an lenger. noen ting gjenstår. trenger lakk. ny eksos. er eksos på an men an lekke. ellers så er det hvit skin i bilen. bilen e orginalt en 320 automat. men har satt inn en 328 manuel i an. mulig topp pakningen e rykt. men ikke sikker. kom me bud. følger med alt jeg har igjen av deler me andre ord en 8 esker, der ligge det mye deler fra biler jeg har ribba. alt fra bryttere til dør lister. bremse kalyptere clutsh selynder. igrunen det meste. m3 baklys til sedan, m3 speil. m teck skjørter. er del det jeg har av m deler i de eskene. endel speedometere og. ligge fler bilder på en link av prosjektet mitt. av bilen maskin delene ligger ute så e ikke lett og få tak i på denne års tia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Skal ikkje selge SoundMagus forsterkerne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 den kan du få med deg, men e no motstands greie som e røke på an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 nå mer feil me den da?skilter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 har skiltene på den. tror ikke det skal være så mye mer på an egentlg. an skulle vært innom eu mai i fjord. motoren ser helt likk ut som den gamle så blir ikke no problem og få an igjenom. tror jeg uansett så e det jo bare og komme me bud. bilen skal vekk. helts fortere en faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Er bilen kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 ikke om toppen e gåen nei. an sviver. men ville ikke kjørt an hjem. står uten vann på motoren og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 intressert i og bytte i en e30 coupe. Og ett lite mellomlegg fra deg. Atle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 nei ikke intr i og bytte mot no bil desvære. kom heller me et bud. har ikke plass til an lenger så må bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 bump seriøst e det ingen som e intr? e det bare kaldt og skru eller e folk helt på tur? bare motoren e vært 15 laper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Solgt? Årsmodell tror jeg mangler? Hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå