stiiank Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Jeg var ute å kjørte og hadde brukt clutchen endel, åsså ble den bare vond å få i gir da jeg kjørte, åsså funka ikke clutchen mere, pedalen ble lettere, skjønner hva som har skjedd ! ps. utløserlageret er veldig slitt ! det var ei glippe mellom girkassa og motoren på 2-3mm, noen av skruene har blitt borte, men vet ikke om dette har noe å si med at cluthen ble slik ?
Morty999 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 om girkassa er løs ifra motorn har dette mye å si.. skru den fast først..
stiiank Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Har skrudd den fast, men clutchen er lik
can92 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Har skrudd den fast, men clutchen er lik da er det clutchpumpa min gikk for par uker siden, koster 500 kr
stiiank Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 clutch pume ? er det det samme som slavesylinderen ?
baremats91 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 nei, slavesylinderen sitter på girkassa, men er en hovedclutch pumpe som jeg mener er montert ovenfor pedalene?
stiiank Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 men åssen finner man ut at det er clutchpumpa da ? det kan jo være mye liksom, og jeg har liksom ikke mye peiling på å skru
can92 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 men åssen finner man ut at det er clutchpumpa da ? det kan jo være mye liksom, og jeg har liksom ikke mye peiling på å skru clutcpumpa er under bilen, sånn ca rett under pedalene i bilen når du løfter den opp.. er 99 % sikker på at det er det som er feil
stiiank Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 aha, men hva heter den sylinderen som sitter på clutch pedalen da a?
can92 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 aha, men hva heter den sylinderen som sitter på clutch pedalen da a? det vet jeg ikke du kan ført prøve å lufte clutchen din se om det er noe bremsevæske i den beholderen i panserrommet
KennethW Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 dritbil Må ikke gi opp så lett, for en liten filleting?
stiiank Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 sjekka clutch pumpa og slavesylinderen, å dem er i orden, men da jeg ska lufte systemet der så får je ikke skikkelig trykk på pedalen, je sjekka også om slavesylinderen hadde trefft der den skulle, og det hadde den så jeg skjønner ikke helt, men jeg har jo ingen bukk, så je får jo ikke skrudd av kassa å sett heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå