Reodor Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Airbag lampe lyser, hadde bilen inn til gs i trondheim men de kunne ikke finne feilen... Hadde litt hjelp, og vi fant feil signal i venstre fører dør, noen som har hatt tisvarende problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Har akkurat samme problemet som deg. Airbag lampe lyste og det ble feilsøkt på Bmw,og der var samme feilen som du har. De regnet med at Airbag fungerte,men noe sensorfeil.... De fikk slettet lampa i allefall. Tviler på at dette hjelper,men prøv å koble fra batteriet en times tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Så du fikk bort lampa v å kobble fra batt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Batteriet har ikke noe å si.. Har samme problemet selv, e36. Er det noe som de henger seg opp på EU kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 du kjører bimmer nå må regne med sånt da, men er som regel bare en sensor som tuller som sagt, jagg hadde d samme på min e46 på pasasjer stolen, men bare å dra ut pera på eu da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Dæven snart 2 år siden jeg hadde den på eu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 har det samma problemet på min e36 jeg også. fikk beskjed fra han jeg kjøpte bilen at når bilen har gått så langt eller passerer service så kommer det opp feilmld som er bare å slette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Har prøvd å slette men kommer opp igjen, funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Hvordan får man slettet service melding, har sett man finner verktøy på ebay for 150$+.. Er det eneste måten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Det er vell kun olje/service lampe det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå