Gå til innhold

2001 520ia individual m-sport/ NY PRIS !! SOLGT !!!


jonmurern
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjærne ha kjøpt bilen av deg, men jeg må først få solgt bilen jeg har...

Du får hjelpe meg å selge min ;)

Ja det blir vell stortap, regner med at forhandleren ikke gir deg noe mer en 100k i innbytte?

vell....100 i inbytte er vel litt drøyt!! bilen er påkostet 80 000- med kvitto på under 1,5år :mrgreen:

nei har mulighet på 150 000- i inbytte hos en forhandler, men det gjlder kun noen biler han kan gi meg det på..........

foreløplig så er det ikke av innteresse. kjøper jeg en bil til 300 000- så får jeg 150 000-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette gjelder kun noen få biler ,fks som han allerede har tjent mye på...og jeg vill ikke ha izuzu pick up fks...

heller ikke en 07 bmw 520dat som er overpriset i tillegg, må ikke glemme at dette er en org m-sport individual, vat jo hva jeg selv har gitt for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gjelder kun noen få biler ,fks som han allerede har tjent mye på...og jeg vill ikke ha izuzu pick up fks...

heller ikke en 07 bmw 520dat som er overpriset i tillegg, må ikke glemme at dette er en org m-sport individual, vat jo hva jeg selv har gitt for den.

dette er jo et forum for bmw folk....så her er det mest pruting... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjærne ha kjøpt bilen av deg, men jeg må først få solgt bilen jeg har...

Du får hjelpe meg å selge min ;)

Ja det blir vell stortap, regner med at forhandleren ikke gir deg noe mer en 100k i innbytte?

vell....100 i inbytte er vel litt drøyt!! bilen er påkostet 80 000- med kvitto på under 1,5år :mrgreen:

nei har mulighet på 150 000- i inbytte hos en forhandler, men det gjlder kun noen biler han kan gi meg det på..........

foreløplig så er det ikke av innteresse. kjøper jeg en bil til 300 000- så får jeg 150 000-

Alle de bil-selgerne jeg har vært borti er jo ramm til å gi elendig innbyttepris så...

Hvis du får 150k i innbytte så er det jo ikke noe tap, eller var det ikke på den bilen du skulle kjøpe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk bra med skryt på bmw billia på bilen min gitt :mrgreen:

og ettersom innbytte bare blir riktig mot feil bil og ingen salg, så tror jeg jaggu kona skal få den !! ?

skjønner ikke greia med at alle skal ha 97mod heller.... :oops:

vel , den blir ligende en uke til så får kona den og jeg kjøper 2002 530dat.

.......................................................................................................... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dessverre helt feil å si at du får 150 i innbytte eller hva man får i innbytte generelt mtp at det er så mange faktorer som spiller med på innbytteprisen. pris på ny bil, serviceavtaler, utstyr.....

Det jeg mener er at det blir feil å gi oss potensielle kjøpere en innbyttepris du har fått på bilen siden mange av faktorene ikke har noe med bilen din å gjøre.

Ang din bil så scorer den høyt på riktige mods og utstyr. Du får nok solgt den for et tall litt nærmere 100 :-)

Lykke til med et flott eksemplar E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dessverre helt feil å si at du får 150 i innbytte eller hva man får i innbytte generelt mtp at det er så mange faktorer som spiller med på innbytteprisen. pris på ny bil, serviceavtaler, utstyr.....

Det jeg mener er at det blir feil å gi oss potensielle kjøpere en innbyttepris du har fått på bilen siden mange av faktorene ikke har noe med bilen din å gjøre.

Ang din bil så scorer den høyt på riktige mods og utstyr. Du får nok solgt den for et tall litt nærmere 100 :-)

Lykke til med et flott eksemplar E39

hva vet du om dette ??

innbytte prisen har ingenting med hva jeg vil ha for den og gjøre....jeg har allerede tapt for lenge siden..

:mrgreen:

en ting til: hva vil du med dette ??? dette er en salgstråd for evt kjøpere !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...