Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1000,- pr. stk eller 1800 for begge.

Er du gal mann? Jeg har også originale e39 speil for salg med varme for 500kr! Utrolig nok har jeg hatt dem for salg siden september

Skrevet

Er du gal mann? Jeg har også originale e39 speil for salg med varme for 500kr! Utrolig nok har jeg hatt dem for salg siden september

Nei men så flott da lille gutt. Du kan nå sjekke nyprisen på de da eller med gs/koed. Hold deg til din egen tråd.

Skrevet

Nei men så flott da lille gutt. Du kan nå sjekke nyprisen på de da eller med gs/koed. Hold deg til din egen tråd.

Brukte for 500,- er ok :applause:

1800,- for begge er litt drøyt [-X

det er min mening uansett. jeg handlet M5 speil med allt elektrisk i stedet. =P~

Skrevet

Hvem faen bryr seg om deres meninger?! Hold dere unna salgstråder som dere ikke har noe med å gjøre. Synd det er så mange av dere useriøse uvitende tullinger inne på forumet. Det ødelegger dessverre hele bimmers.

Skrevet
Hvem faen bryr seg om deres meninger?! Hold dere unna salgstråder som dere ikke har noe med å gjøre. Synd det er så mange av dere useriøse uvitende tullinger inne på forumet. Det ødelegger dessverre hele bimmers.

DU burde bry deg om meninger, for jeg var på utkikk etter orginale speil, å spurte om aut.blending, varme å bilde.

Fikk svar ang varme, men ikke resten. Så kan man jo stille spm om seriøsitet. Hadde du vært mer på hugget for å selge, å ikke spre om deg med edder å galle, så hadde jeg kjøpt dine. Kjøper heller nye enn brukte av en som reagerer på dette viset her.....

Skrevet

DU burde bry deg om meninger, for jeg var på utkikk etter orginale speil, å spurte om aut.blending, varme å bilde.

Fikk svar ang varme, men ikke resten. Så kan man jo stille spm om seriøsitet. Hadde du vært mer på hugget for å selge, å ikke spre om deg med edder å galle, så hadde jeg kjøpt dine. Kjøper heller nye enn brukte av en som reagerer på dette viset her.....

Jeg bryr meg ikke! Har satt et sett speil til salgs, prisen står der. Er ikke intressert i hva en og annen gnier her på forumet synes om den. Salgstråder skal ikke fylles med masse OT og det trur jeg flere er enige med meg i. Hold slike kommentarer for deg selv. Et org. speil koster 6200,- så kan den som trenger et avgjøre hva de syns om prisen og heller komme med et bud.
Skrevet

Og ang. dine hentydninger om at jeg er useriøs. Jeg svarte deg på spørsmål ang. varme om de er aut. blendbar veit jeg ikke og som jeg sa skulle jeg komme tilbake over helga med bilder. Så spar meg for d. Er vel ikke den mest aktive på forumet her men det har sine grunner som nevnt over her så har vi seriøse andre forum som man slipper slike tåpelige diskusjoner som dette. Men har aldri hatt noen som har vært missfornøyd med noe verken vare eller service på noe jeg har solgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...