can92 Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Hei! da har jeg fått meg 99% strøkne m3 vader seter til bilen min. Er det noen som kan anbefale et produkt som jeg kan bruke for å holde de like strøkne som de er? og hvor jeg kan få kjøpt det ? setene er i svart skinn takk for svar
BernhardB Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Swissvax Leather Kit er flott til vedlikehold av skinn Ser du bor i Vestby? Drar du innom Parts & Retards i Ås så får du det der
can92 Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Swissvax Leather Kit er flott til vedlikehold av skinn Ser du bor i Vestby? Drar du innom Parts & Retards i Ås så får du det der Den er grei! Takk skal du ha:) Noen som har noe fler forslag ?
Tom K Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 her er det sikkert like mange meninger som det er produkter, jeg brukte et produkt fra Turtle Wax på min bil og jeg er veldig fornøyd
Hawkon88 Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Unngå klesplagg med nagler på etc. Type de naglene på baklommene på dongeribuksen. Men du kommer langt med godt vedlikehold.
bjalle Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Skal du ha skinnlukt i bilen så bruk Gliptone,ett suverent produkt som er standard til blandt annet rolls royce,jaguar og ferrari.
Reodor Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Det beste alternative er om du gjør som bernhard her sier. Swissvax Leather Kit går god for den.
Mikael-B Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Event. Chemical Guys komboen, den fungerer nesten like bra som SV sitt sett.
BernhardB Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 CG sin skinnkrem er ikke jeg noe fornøyd med, setene blir for glatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå