Huricane Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Heisann. Skal ha meg ny bil, og har kikka litt på E46 330XD/XI til ca 200tusen. Jeg må ha 4hjulstrekk grunnet at jeg drar mye henger vinterstid. Noen som har noe erfaringer med disse bilene? Noe man bør være obs på ? Takker såm mye for svar =)
Wacman Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Jo,men en brukbar en til 200k er ikke så lett å få tak i,de bedre bilene av disse koster fortsatt nærmere 300k.
Huricane Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Jo,men en brukbar en til 200k er ikke så lett å få tak i,de bedre bilene av disse koster fortsatt nærmere 300k. Nja... http://www.finn.no/finn/car/used/result ... 2FMAKE=749
Wacman Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Dæven,de har falt i pris siden jeg sjekka markedet sist! Var riktignok en god del km på dieselene,men 325xi var gunstig priset. Det er jo en god bil, bunnsolid motor,mer enn sterk nok,fet lyd,etc. Men bruker litt bensin da,dieselen er nok litt mindre tørst,men dertil mer disponert for turbohavari og litt sånt.
Huricane Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Synes ikke de er steingale i pris. TUrbohavari ja.. Hørtes dyrt ut.. Men, er det bil å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå