powerfulglenn Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Hei;) Jeg skal snart bygge kasse i E30 min Men hvilket program kan jeg bruke til og se hvor stor kassa skal være til Elementene mine ? jeg veit det finnes program som regner det.. Men hvilket? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 BUMP:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 å skrive bump etter 10 min hjelper nok lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Noen må vite det her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 tror jeg har en kasse stående. bygget i 19mm MDF. spesial tilpsset E30 cab. 3x12" trenger den ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 tror jeg har en kasse stående. bygget i 19mm MDF. spesial tilpsset E30 cab. 3x12"trenger den ikke lenger. hmm... Mye da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 500.- ble laget til en E30 cab broren min hadde. den hadde da 3x10" det så slik ut. senere tid har kassen fått større hull for og få plass til 3X12" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Er det senkesett det som er bakerst i bagasjerom, eller er det slik man finner ut hvor stor kassa skal være... Jeg vet jeg hadde et slikt program en gang i tiden, men jeg finner ikke det igjen, kunne ha tenkt meg et slikt programm igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 på bildene mine du mener? bildene er tatt av broren min i spania. han var på ferie og tok en svipptur til andorra for og se. der er det tax free på alt i hele landet. så alt var grisebillig. så han kjøpte en haug brett med fanta og cola bokser. de passet akkuratt bak kassa. derfor han tok bildene tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 på bildene mine du mener?bildene er tatt av broren min i spania. han var på ferie og tok en svipptur til andorra for og se. der er det tax free på alt i hele landet. så alt var grisebillig. så han kjøpte en haug brett med fanta og cola bokser. de passet akkuratt bak kassa. derfor han tok bildene tror jeg Hadde det vært kjøling der baki, så hadde jo det vært helt perfekt Men det finnes noen sånne enkle tommelfinger-regler på basskassebygging. Hvis man feks, får bedre bass når man åpner opp i kupeen, som feks en dør et vindu eller takluke, så betyr det vell at kassa er for liten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 var bra lyd i bilen til broren min faktisk. ingen endringer om han åpnet vindu eller dører. men det kan være fordi bilen ikke hadde tak vet om en annen E30 cab her fra byen som vant db drag greier. det er godt gjort i en cab. den hadde også cadence 12" slik som jeg hadde i denne kassen. den spillte jævlig bra i min astra. det var ikke cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Ja hvis det spiller bra i en cab, da går det vell ikke ann å få det bedre, da man spiller i friluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen92 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg har designet en del kasser, og jeg bruker Bassbox 6 Pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg har designet en del kasser, og jeg bruker Bassbox 6 Pro Takker da tester jeg ut det programmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå