Lamek Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Har Problem med en e30 325i preface. Hvis jeg f.eks har bilen i nøytral og holder motoren på ca 2000o/min Også gir full gass får jeg tenningsbank akkurat med det samme jeg trykker inn gassen. Merker det også godt nå som det er glatt at når jeg holder bilen i skrens og bare ligger å føler på gassen så rassler det godt. Er kun i øyeblikket pedalen går inn... Noen som har vert borti dette ? Den fusker også litt på tomgang, men er ikke falskluft.. Dårlige plugger? skitten triggersensor?
Morty999 Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 er det løs fordeler på denne? isåfall kan du jo justere fordelern litt.. kan også være att den får for lite bensin..
TM custom Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 du vet vel at den bilen skal ha 98 oktan vis du fyller 95 er det en sjanse for tenningsbank
ehrnst Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 B25 går fint på 95. Fast fordeler også. Jeg ville tatt en titt på tenningsanlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå