m`power Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 hei, jeg er snart ferdig å rette opp å rust sveise min bmw 525 E34! så er det bare å sende den inn på lakkering, så jeg lurer da på om det er noen i trøndelag som vet av noen eller vet hvor det er billigst å sette inn bilen til lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Er en her på forumet som driver å lakker til en ganske hyggelig pris, prøv å søke litt... Trur han driver å lager sånn sinte lys/skrå kant over lyktene med panseret, akkurat som øyenlokk, bare at det er gjort fast i panseret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg fant tråden, holder hvist nok til oppe i Steinkjer.... viewtopic.php?f=6&t=158279&hilit=lakkering+steinkjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg fant tråden, holder hvist nok til oppe i Steinkjer....viewtopic.php?f=6&t=158279&hilit=lakkering+steinkjer har sendt han pm nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Beste er å få noen til å ta det uten kvitering, da blir det billigst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Beste er å få noen til å ta det uten kvitering, da blir det billigst hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå