senestrekk Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 bmw e32 735 87mod selges.fint svart skinninteriør el vinduer,takluke+++. bilen ngår som en klokke men har byttet gearkasse å da starter den i 3gear hele tiden. har ikke energi til å se noe mere på det,gearkassa er helt i orden men går i et nødprogram som jeg ikke skjønner hvordan jeg får den ut av. eu ok til april 2012. alt er byttet av slitedeler i forstilling ånye bremser. motor har får full service. bra 16"vinterhjul å e34 m5 8/9" sommerhjul med veldig bra 225/255 17" bilen selges hel eller i deler,prisant. 15000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senestrekk Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 bilen er sølv av farge å den har 300.000km på tellern.skiltene er levert inn men er bare å hente ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatnesen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hei. Trenger deler til min e32, trenger hanskerommete i sort skinn å dekselet under rattstammen i sort skinn, men trenger også taket men ser du har takluke så da går ikke det og andre småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 bmw e32 735 87mod selges.fint svart skinninteriør el vinduer,takluke+++. bilen ngår som en klokke men har byttet gearkasse å da starter den i 3gear hele tiden. har ikke energi til å se noe mere på det,gearkassa er helt i orden men går i et nødprogram som jeg ikke skjønner hvordan jeg får den ut av. eu ok til april 2012. alt er byttet av slitedeler i forstilling ånye bremser. motor har får full service. bra 16"vinterhjul å e34 m5 8/9" sommerhjul med veldig bra 225/255 17" bilen selges hel eller i deler,prisant. 15000.- Hei kor sånn cirka i lande holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senestrekk Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 2mil nord for oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 har du denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senestrekk Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå