sjaastad Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hei, skal bytte ballaster og tennere i lyktene mine, 320 sedan e46. Noken som har ei guide til korleis man gjer det? Må vel dele lykta elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Har du tenkt til å bytte ballaster og tenner med nye deler? Blir ikke det fryktelig dyrt? 4-5k pr del... Ja, lykta må deles. Jeg byttet ut tenner og ballast med Ballast fra Dybvik trading(koster vel 500kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjaastad Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Ikkje nye, har brukte lykter, tenkte å prøve det først.. Veit du korleis det skal gjerast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Har gjort det for 2-3 år siden. Skrev ut et par DIY fra autopower.se - finner bare den ene nå, du får se om den gir noe mening. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=157 Kan forøvrig anbefale å kutte ut både (gamle)ballaster og tennere, og bytte ut med Ballast fra Dybvik trading. Jeg brukte denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjaastad Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Ja skal sjå på det i morgen. Med dei ballastane, er det bare plug and play då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Du må kappe ledningene fra tennerene til lykta. Og lodde inn ledningene fra den nye ballasten. Og du må lodde! Verken kald lodding eller kabelsko holder. Koblingen som kommer fra ledningsnettet til lykta går rett inn på ballasten fra Dybvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 får du ikkje bestilt ledning til DS2 sokkel ? meiner å ha sett det ein plass. da blir der i vertfall PnP. ein bør vere sikker på at ein få skikkelig kontakt visst ein skal skjøyte ledningane ut på ballasten, er eit par tusen Volt som kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 hvordan blir den om man bare setter inn ny balast og pære får man da problemer med att høyde justering ikke virker? noen som prøvd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjaastad Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4779 Går ikkje det å sette inn en sann isteden for å skøyte kabler? Ballasten har vel ikkje noko med høgdejusteringa å gjere trur eg? Sitter vel egen motor for det i lykta? korriger meg viss eg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 han var vel litt vel stiv på prisen da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 høydejusteringa går ikkje inn på ballasten, det er ein egen motor som styrer. vvme.com har eit greit utvalg med heilt greie priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 jeg har ca 100 sett hjemme allerede og synes vvme er litt for dyre også, monterte foresten stillbar xenon idag og må s det var noe av d bedre da jeg kan stille fra 30-55w og skifte farge temp helt fra 4300k-15000k synd disse ikke kommet för nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå