janerrn1 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 E36 Touring: Airbag i ratt SOLGT! Airconditionpanel SOLGT! Org frontlykter SOLGT! Org baklykter El.vindu knapper E36 Coupe: Org baklykter SOLGT! Org diffusor Grillramme/m nyrer (ikke facelift og liten bulk i hjørne, så går billig) SOLGT! Selges billig, er bare lei av å ha det liggende:) bilder kommer ikveld. GI BUD! Kun e36 touring baklykter, vindusknapper og airbag igjen!
janerrn1 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Org grillramme til E36 Coupe har jeg også, med nyrer(ikke facelift).
badsha Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 grillramma passer vel Sedan d oxo? hva pris tenker du send mld på PM
janerrn1 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Kjørecomputeren hadde visst fått seg en trøkk når den lå under lyktene, så var sprekt skjerm. Men kan sende den med gratis hvis noen vil ha den og kjøper noe annet. Grillramma lå dessverre ikke hjemme så kommer ikke bilder av den enda.
janerrn1 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Kom på at grillramma hadde en bulk i hjørne, så denna går billig hvis noen vil ha den.
janerrn1 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Jeg er ikke helt sikker, men ville tru det? Noen andre som kan bekrefte?
janerrn1 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Kikka litt på schmiedmann, ser ikke ut som det er noe forskjell:) står at grillramma passer til alle E36.
Stiansen Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Hallo! Er på utkikk etter hovedlamper som du har ! Er dem bra??Hva kan du selge dem for ved en rask handel?? Jeg bor i steinsholt så det er ikke langt unna! MvH Stian.
janerrn1 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Da er airconditionpanelet solgt, frontlyktene blir mest sannsynlig solgt i helga for 700kr hvis ingen byr mer. Forresten, noen som vet hvor mye jeg kan forlange for airbagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå