Tooris Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 bilen min sviver veldig ujevnt på tomgang og jeg har byttet luftmengde måler men virker som den sviver like dårlig på tomgang?. hva kan være galt?. takker for svar kjapt.
tomasb Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Kam-sensor er en kjent feil, og lett å fikse. Og seff en diagnose for å bekrefte det
Tooris Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 jammen den går heilt fint utenom tomgangen?. er det den tro?. hvordan kan man finne ut det ?
E-39 Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Prøv med startgass rundt innsugsbelgen,kan være sprekk i den.
E-39 Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 jammen den går heilt fint utenom tomgangen?. er det den tro?. hvordan kan man finne ut det ? Tja,kan det være tomgangsregulatoren.... ?
Tooris Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 Prøv med startgass rundt innsugsbelgen,kan være sprekk i den. jepp får prøve startgass rundt innsugsbelgen når jeg kommer hjem:)
Tooris Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 jammen den går heilt fint utenom tomgangen?. er det den tro?. hvordan kan man finne ut det ? Tja,kan det være tomgangsregulatoren.... ? foresten hvor sitter den regulatoren?. åssen stiller man tomgangen på bilen foresten?.
Tooris Posted January 18, 2011 Author Posted January 18, 2011 og jeg fikk høre at du kan renske tomgangregulatoren ?. lurer på hvordan?. bilder og info hadde vært en fin ting
-Vegard- Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 jammen den går heilt fint utenom tomgangen?. er det den tro?. hvordan kan man finne ut det ? Tja,kan det være tomgangsregulatoren.... ? foresten hvor sitter den regulatoren?. åssen stiller man tomgangen på bilen foresten?. på undersida av spjeldet
Recommended Posts