Robkill Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 BMW har jeg hatt en stund, men aldri riktig helt blitt "frelst" av den grunn! mye pga. bilen jeg hadde ikke ble brukt. Første gang jeg ble hekta på BMW skjedde i det jeg var på jakt etter en lekebil, grei motor, rwd og manuell sto på lista.. Etter litt forskjellige tilfeldigheter endte jeg opp med en BMW som passa inn i mine ønsker! i senere tid er BMW blitt mitt egentlige førstevalg, samt at BMW-miljøet her i Norge gjør at det er riktig så gøy kjøre bil fra Bayern
Tommen325 Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Endte også opp med Bmw da jeg var på utkikk etter lekebil. 2,5 liters sekser og bakhjulsdrift ble jo da en sikker vinner. Bare lyden var jo værdt alle tusenlappene!! :D
Tommen325 Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Vel, har alltid likt komfortable biler med store motorer og bakhjulstrekk. Når jeg da synes at japser (sx, supra etc) er alt for normalt og overraskende ubehagelig å kjøre, at Mercedes har ufordragelig stygge interiør, og at eldre volvo ser helt jævlig ut, var det plutselig veldig lite igjen å velge mellom. Når jeg på toppen av det hele har en greie for V8'ere var 540i eneste alternativ i min daværende prisklasse. Er forøvrig ingen BMW entusiast, men en bilentusiast. Hadde f.eks Mercedes SL hatt et interiør som ikke ser ut til å være et parkettgulv med turteller kunne jeg absolutt vurdert den. Eller om jeg hadde hatt råd til en 2003+ Audi A8 med 4.2'en hadde nok BMW'en blitt solgt. Hahahaha! Så sant så sant. Parkett gulv med turteller! xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå