steffe Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Hei. Har hardtop på bilen, 325 e30. Etter nokre dager med kraftig regn viser det seg at den har ein liten lekasje. Er det noen som har gode tips for å tette? Den leker inn på fører siden så setet blir vått på siden. Har det noe for seg å impregnere hardtoppen? Er jo eit slags stoff på den? Veit ikkje kor den lekke inn men ser kor det kommer inn inni bilen. Er vel ikkje så lurt å tette innenfra da vannet vil finne andre veier? Ellers så tenkte eg å senke den litt da 2 dempere er dårlige. Tenkte da å kjøpe senkesett, blir det drøyt med 60/40 senk? Vil at bilen skal kunne brukes uten at den er for ukomf og tar nedi overalt. Er snakk om vestlandsveier:) Takker for svar.
zmikkey Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Jeg har 75/50, har ikke noe problemer med det
Tom K Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Sjekk om det lekker i gummipakningen mellom hardtop og ruteramma foran
steffe Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Ok. takk, skal sjå når regne avtar:) Nokon som har kjennskap til dette settet her? http://bsbildeler.no/?pno=121288
zmikkey Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Jeg hadde autostyle på en Audi en gang, du får jo senka bilen for en billig penge. Men ville heller lagt i litt mer penger, Koed har noen FK sett som ikke er så dyre, vis du er på jakt etter et ok/billig sett
steffe Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Ja har sett på dei, har ikkje så god peiling på sånne ting men handla litt på budsjett så er usikker Ka syns du om autostyle då kontra andre sett du har hatt? Men rekne nesten med at dess meir cash du legg i det dess bedre er det:)
zmikkey Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Det var helt ok, men mitt var ikke så stivt. hadde coilovers, og gjengene rusta ganske fort. Ja du for mer kvalitet om du betaler litt mer
steffe Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Er det mulig å oppdrive uroginale nye framskjermer til e30 cab? Koed selger bare orginale til cab.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå