Jump to content

Bmw 520 ia e39 VANNVITTIG VIBRASJON

Recommended Posts

Posted

Hei folkens. Har begynt og gå lei av kakklelyd og vibrasjoner, så jeg håper noen her kan hjelpe meg!

Det begynte med en liten kakklelyd fra drivverk bak/mellomaksling. så ble det vibrasjoner. nå vibrerer mellomakslingen så mye at den tar oppi karoseriet ved hardt pådrag:S (har byttet mellomaksel lager og oppheng) etter 20 dager beggynner det og komme en slags ulelyd også.

Håper hele driten går istykker snart så jeg finner ut hva det er:P

Posted

Ja er ikke noe som e løst. skrudde jo ut aksling når jeg byttet mellomaksel lagret, og da festet jeg alt skikkelig:) vibrasjonen er fra 0-250 og kakklelyden høres utrolig godt:S

Posted
Ja er ikke noe som e løst. skrudde jo ut aksling når jeg byttet mellomaksel lagret, og da festet jeg alt skikkelig:) vibrasjonen er fra 0-250 og kakklelyden høres utrolig godt:S

250? Med en 520iA? jasså?

Dessuten er det vel lite lurt å sette fartsrekorder før du finner ut av feilen.. :wink:

Posted

sjekka over motorfestene dine? på min bil rev jeg det ene motorfestet som førte til at motoren sto skeivt og dermed tok jeg lageret på mellomakslingen så den begynnte å slå oppi ved pådrag :P

• 2 months later...