Alsmarken Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Hei. Jeg selger nå min bmw etter bilen besøkte autovernet her om dagen. Det som er ødelagt er *panser *lykter *høyre forskjerm *frontfanger Siden jeg verken har tid eller ork til å fikse dette, så selger jeg den nå billig. Den har skinn interiør. Og rondell felger uten skade med helt nye dekk. Eu-ok til juni 2012. Bilder av skaden kommer straks:) Mvh Ole Vik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Du selger ikke bilen i deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 kommer ann på hva du skal ha:) vill helst selge bilen hel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 10 tusn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 kommer ann på hva du skal ha:) vill helst selge bilen hel:) Var grillramme,griller og speil evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 har kun speil av de tingene:P PS: bilen må hentes på henger, for viftereima har dotte av, siden jeg ikke får opp panseret så blir de ikkje gjort av meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Henne står bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2011 Rett utenfor Molde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 har du bilder av skade? og eventuelt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 legg ut bilder av skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 her er noen bilder av skadene: Radiatoren er ikke skadet, helt tett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 PRIS! Evnt intressert i inbytte e30 coupe facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Intressert i å selge speilene da? evt hva vil du ha for de? Og er de elektriske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 oljekjøler på en 318is ? er det turbo i ann eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå