///Mr.X Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Heisann! Siden jeg var så heldig å fikk kjempe tilbud av KRB Trading, ble det stempler med riktig komp., så jeg skal selge min 3,5mm topp pakning til M50b25. Ny pris er 3000kr! Nå kun 2500kr med Locktight (Flytene Pakknings masse som skal ligge mellom lagene) Alt nytt i emballasje! akkurat som fra butikk Mvh. E. Kristoffer S. 41519997
///Mr.X Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 hvilken komp blir det i motoren med denne? Rundt 8,5 eller 8,7:1 tror jeg, hukser ikke helt hva PPF sa når jeg handlet fra dem. Perfekt for turbo/kompressor bygg
///Mr.X Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Denne uken ink. frakt!! altså UT uke 7.. Løp og kjøpt!
rune stormyr Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 trenger man å plane topp å plåkk får å bruke denne?
///Mr.X Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 trenger man å plane topp å plåkk får å bruke denne? Ikke om toppen er rett, da er det bare å pusse over flatene og vaske med avfetting så montere den med locktight (som følger med), det skal på alle flater, mellom alle lagene på pakkningen også Lønner seg ofte å bruke siliconpakning rundt kjede-huset. Så er det bare å lade på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå