Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! her er en liste over ting jeg er på utsikt etter

M-fanger

M-sideskjørt

Grill med nyrer (helst svarte nyrer)

Frontlykter (AngelEyes)

tåkelys (helst svarte)

M3-speil

håper noen har noe av dette

Skrevet

Jeg har M3 speil og M3 sideskjørt, kommer fra en -96mod 3,2 M3! Har også sorte tåkelys, som er nye i eske, aldri brukt!

Gi meg ett bud, så skal jeg vurdere det!

Skrevet

helt ny m3 kopi fanger, med løse lister og løst org look gitter og innstøpt første leppe. 2000. ny i eske,

Skrevet
helt ny m3 kopi fanger, med løse lister og løst org look gitter og innstøpt første leppe. 2000. ny i eske,

Like mye som hos en forhandler? Skal få 1000 kr får det

Skrevet

Can92, trur du kan få alt gratis eller? Når folk tilbyr deg en NY fanger for 2000,- så er ikke det DÅRLIG pris.

Reis til Bmw forhandler å hør på en ORGINAL m3 fanger koster du, så pisser du i buksa.

Skrevet
Can92, trur du kan få alt gratis eller? Når folk tilbyr deg en NY fanger for 2000,- så er ikke det DÅRLIG pris.

Reis til Bmw forhandler å hør på en ORGINAL m3 fanger koster du, så pisser du i buksa.

hvis du har sett litt på bmw deler så ser du at en uorginal fanger koster 2000..

Skrevet
Ja 2000,- å du ville gi 1000 kr ? for en ubrukt kopi fanger.

1000 var mitt bud, så sier han en siste pris så blir vi enig ut ifra det ;) men du trenger ikke å skrive med mindre du har noen av delene til salgs

Skrevet
Har deler du trenger, men selger ikke til folk som kommer med skambud.

kjipt for deg.. når jeg skal gi et bud på en ting, så gir jeg alltid under det jeg faktisk ville betalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...