Bernieboy Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Mornings! min vakre e30 lider av den farlige sykdommen rust tenkte jeg skulle begynne på det. men må ha lakk liggande før jeg gidder å begynne men finner ikke hvor lakkoden står. anybody? legger med bilde tilfelle noen har samma så kan det hende de veit koden og
Bernieboy Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Dempertårnet i motorrommet nei.. sto ikke noe på tårna
Bilstad Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 ey! vis du skriver alt info osv til bilen så kan jeg finne den i register jeg har her Mod,år, osv, trenger ikke chassie nr å sånt.. bare "overfladiske facts"
Bernieboy Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 ey! vis du skriver alt info osv til bilen så kan jeg finne den i register jeg har her Mod,år, osv, trenger ikke chassie nr å sånt.. bare "overfladiske facts" bmw 316i touring 1992 cv reg holder det?
Bernieboy Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Colour ALPINWEISS 2 (218) Takker å bukker:D fant en matall plate nå som det sto 218 på som var over høyre lyskaster, men sto ikke noe bodycolor eller noe beskrivelse bare 218/0 men da veit jeg:D Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå