RenZor Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 .. og som gjerne gir ut en slant i retur? Vet det var noe som het Trondhjems Elektriske eller noe i den dur før, men finner de ingen plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Trondheim elektromotor. Men tror ikke de kjøper brukte startere. Du kan få en overhalt starter i bytte hvis du leverer din gamle pluss penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 stramt med penger fortiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Hmm.. Da får jeg undersøke tronhjem elektromotor! Trangt? Næsj, men alle monner drar. Og det er bedre å få noen hundrelapper enn ikke? Jeg vet koed hadde pant på 650,- på sin nye, men de tullet så mye med forsendelsen at jeg av prinsipp ikke sender den tilbake til dem. (les: jeg får ikke igjen 650,- om jeg sender den gamle, men må egentli betale det om jeg ikke sender den inn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Ok. De holder ihvertfall til på sluppen ved Bilbyen. Sving opp ved Statoil/McDonalds, så ligger de helt øverst til høyre der så fremt de ikke har flyttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 knall, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Har nok flytta derifra da=)Ligg ved hogparts no,sjer de når du kjøre ned okstadbakkan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå