al3x Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Noen som har noen erfaring angående passform på uorginale karrosserideler? Skal bytte ene forskjermen på min e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 kjøpte veng skjermer på min e30 i 2007. passet 95% rett på, måtte modifisere litt oppe med A-stolpen, var bare å bøye ut flippen på skjermen, og sparkle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Har vært borte i noe uoriginale karosseri deler til E30. De passet best i søppelkassen, der var passformen 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Noen som vet hvordan passformen på uorginale framskjermer fra koed er? Har også kjøpt meg 2 kanaler (helt nye) som han jeg kjøpte dem av sa han hadde kjøpt på GS, noen som vett passform på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Passformen varierer ekstremt ser det ut til.. Jeg kjøpte uorg til min gamle E30, der passa det veldig bra! Men, ser mange andre sliter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 min høyre framskjerm passer IKKE. har ikke prøvd den venstre, så henter originale til helga... høyre uoriginale er koed, venstre ser ikke så gæli ut og er fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Orginale deler fra Koed er dette fra BMW og vil passe? Koster jo som regel over dobbelt av hva de andre gjør så burde vel være noe bra med de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Koed har spesifisert om det er org. eller uoriginal del. Original kommer fra BMW og passer best. 100% etter eks. antall press i samme form, det er ingen realitet. Men de passer, best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå