Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, problemet er att det kommer opp nivå reg. feil i displayet. Jeg kan se att bilen er lavere på høyre side bak. Kompressoren jobber lenge før den gir seg. BMW brennes sjekket, uten og finne noe feil, litt merkelig synes jeg da man kan se bilen er litt lavere. Noen som har hatt samme problem?

Skrevet

Jepp

Da var det luftlekasje på en slange før den delte seg h/v. Da jobbet pumpen på høygir og gikk til heden. De er dyre, men BMW norge betalte halvparten fordi pumpen skulle ha vart vesentlig lengre, det var etter at bilen var 5 år.

Så få sjekket luftslanger og belger om de er som de skal og ikke lekker luft...

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har også problemer med dette,

kompressoren går i evigheter etter att jeg har stoppet bilen.

nå når jeg er på jobb og snakket med dama i dag har bilen lakkt seg helt på hekken.

noen forslag til hvilken deler jeg bør bestille meg?

tenker på å bestille puter og kompressor , men er litt i tvil om det er vitts med kompressor.

noen som har noe erfaring fra dette?

Skrevet

Sjekk om det er lekasjer på systemet mellom kompressor og putene/belgene evt i belgene.

Bruke såpevann eller kjøp en boks med lekasjesøker (Würth har i alle fall) men regner med alle verkstedmatriall plasser som biltema, thorsov mf har

Skift det som lekker.

Så lenge kompressoren går er den vel hel vil jeg tro:D

Skrevet

Eg og har samme problemet. Hører godt at lekasjen er på høgre side bak, men finner ingen:s

Men bilen min er ikkje nokke lavare på høgre sida en venstre.

Fint om nokken kommer med tilbake melding, om dei finner ut kor feilen ligger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...