saevik Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Prøva igjen denne sommaren.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26363034 Spør ivei om du lurer;) Useriøsitet ønsker eg ikkje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krix Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Fin bil. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Veldig pent eksemplar ! Lykket til med salget ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Hoppeti hopp, Eu godkjent idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 lykketil med det;) pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 4 hjulskontroll complete idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Hatt den ute denne tiden av året? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 null snøv å tørre veier her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Kun sommerfelger på denne? Mulig å kjøpe den billigere uten stereo? Aldri vært noe fan av det på sånne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Kun sommerfelger siden den aldri har blitt brukt på vinter.. har ikkje tenkt tanken på det med stereo så det må eg forhøre meg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Er senkesettet skrevet inn i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Er senkesettet skrevet inn i vognkortet? Pr.dags dato får du ikkje godkjent K-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Er senkesettet skrevet inn i vognkortet? Pr.dags dato får du ikkje godkjent K-sport Orginal fjører følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hvordan fikk du det gjennom EU-kontrollen da? Hadde uoriginalt senkesett på den forrige M3-en jeg hadde, og det var et sabla strev å få det godkjent (2-er feil på EU). 5-6 mnd fram og tilbake for å få tak i papirer og saksgang med bt. Uten gode og hjelpsomme kontakter hadde det aldri gått. Lite lyst å gjennomgå det en gang til. Forresten; hvorfor EU-godkjente du ikke bilen før du satte den inn for vinteren istedet for å gjøre det nå? Er GT-leppa limt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Det blei glemt, da eg ikkje trudde det var i okt.. å når eg fekk purring om at eg måtte inn til eu var eg på sjø, når eg kom heim var her 30cm med snøv.. monterte org fjører før eu og byttet tilbake igjen etter eu ok, samt tok ein 4hjulskontroll siden settet har sige litt, og blitt oppjustert igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå