Michael Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Hei, har et lite problem med en m50b25 vanos motor. Det som skjedde var at dynamoen røk og etter den ble byttet så ladet bilen som den skal, men den går kun på tomgang, når jeg rører gassen så dør bilen... den er kjørbar hvis jeg drar ut pluggen til LMM slik at den går i nødmodus. Noen som vet hva dette kan være ? Michael
Michael Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Hadde vært kjempetakknemlig hvis noen her viste hva dette kunne være for noe rart
Michael Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Jeg tror ikke den er problemet, men skal bytte fra en bil jeg veit virker. Takk for tipset.
oleo Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Hvis bilen fungerer "normalt" uten LMM tilkoplet så MÅ nesten LMM være defekt. Du kan utmerket godt bruke bilen uten LMM, men den vil kunne oppleves noe slappere og bruke noe mer drivstoff. Det beror litt på hvor bra den preprogramerte profilen passer bil og kjørestil. Selv kjørte jeg rundt med frakoplet defekt LMM i 4 uker i fjor vår... mens jeg ventet på en ny.
Michael Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Hadde din samme symtomer ? Det må absolut ikke være lmm, men det kan være en mulighet, kan være en annen del som er defekt, bare at nødprogrammet som motorn går i når den går uten lmm kan overstyret den delen som er defekt. Skal prøve å bytte om med en annen en seinere i dag.
oleo Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Min startet momentant når jeg dro rundt nøkkelen, men stoppet like mometant når jeg trykket på gassen:)
Michael Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Da tyder det på at det er problemet ja. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå