leif harald Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Selger en adapter til de som har en e30 feks med mellomaksling med liten hardy og skal montere m50+kasse som har stor hardy. Da er det bare å skru fast den gamle mellomakslingen på den nye kassa Har en som den på bilde, lik tykkelse som stor hardy så har jeg en liten med samme tykkelse som liten hardy. BUD?
E30 Ole Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Jeg skal ha m50b25 i min e30 som var m20b20 med automatkasse før... Passer den mellomakselen da med dette "adapteret" da? En annen ting... hvordan blir det å kjøre uten hardy?? ^^
leif harald Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 Du kan fortsatt bruke hardyen din Bare å skru den utpå adapteren det.
Rogeren Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Du kan fortsatt bruke hardyen din Bare å skru den utpå adapteren det. Bortsett fra at da mister du kontakt med styretappen i senteret. Og noe får juling om ikke alt henger i alufester med bare denne, da en av grunnene til hardyen er at det skal være mulighet for litt bevegelse mellom kasse og mellomaksel.
leif harald Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 mister kontakten vis du bruker hardy i tilegg ja. Men så å si alle som har m50 spacer opp motoren pga bkf`n. Så da spiser bilen hardykoblinger. Så da er denne kjekk.
dassen Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Vet detter er kansje litt gammel post men.. Kan jeg kjøre bilen uten hardyforingen og bare bruke overgangen? eller blir det litt vel brutalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå