Gå til innhold

Bmw 320Ci @ finn.no

CaS
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen så fin ut den. Ser ut som den har greit med utstyr, sportsskinn osv. Fin km-stand, så om bilen er bra vil jeg påstå at det er en grei pris.

Godt å høre, er ikke noe rust og ble eu godkjent og byttet begge demperene foran da den ene ikke var helt i stand. Han har komplett service hefte og virker å være en seriøs og meget hyggelig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen så skikkelig pen ut. Fin fargekombinasjon ihvertfall. Prisen var heller ikke noe å si på. Hvis de AC shnitzer felgene på bilen følger med, og er ekte så er du heldig da disse er meget dyre ;) Må nok passere 40.000.- for disse felgene hvis du skal kjøpe de nye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var meget pen, men automat er ikke noe jeg vil ha på en coupe da jeg mener selv at det er mer for store luksus biler og coupe skal jo være litt sportslig og da hører ikke automat med synes jeg;p men er jo bare min mening, andre liker det sikkert.

Enig der 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undersøk bilen nøye for rust, er ikke uvanlig å finne det på 2000 mod e46. Sjekk på den "bretten" under grillen på undersiden av panser, bakluke og dører spesielt.

Har sett bilder av dørene og selger sier den er fri for rust, var ingen bobler eller noe på dørene eller i bagasjen ved reservehjulet, men vil så klart sjekke dette nøye da jeg møter han..

Og denne bretten du prater om, er det nede på kanten når du har åpnet panser eller mener du på selve panseret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...