rs samu Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 1996 mod e36 325 m50 vanos motor som er bygd om til e30, sitter i en e30 i et par uker til så kan prøves før evt. kjøp. Følger me radiator, gear kasse, eksos,bensin pumpe og alt som trengs. sitter 5 serie bunnpanne på nå men e36 bunnpanne følger med.. lednings nettet på motor er gjort om til e30 89 mod så bare og sette rett i med org kontakt på bilen.har også tatt vare på orginal kontakta til motorn. bremsa 198 hk. SOLGT SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs samu Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Bare og komme med bud,men har kosta meg mer enn detta så har ikke lyst til og gå ned veldig mye:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Hvor i landet.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs samu Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Jessheim.5 mil fra oslo nordover:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASorli Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs samu Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Nei, er ikke solgt, 9000kr uten radiator, den har jeg ikke lenger.. må evt få tak i det, e36 radiator har jeg brukt i min, passer greit. skulle være kurant og få tak i. slanger har jeg.. alt annet følger me:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs samu Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 blir tatt ut av bilen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASorli Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Dvs solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs samu Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 solgt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå