Morgan GS Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Hei Som sikkert de fleste vet her inne så sender GS Bildeler A/S ut en kampanje katalog til mange BMW eiere der ute katalogene er oppdelt etter modell som , feks E-30, E-36 , E-46 osv . Så vi ønsker og kunne gi BMW folket en mulighet til å få sin bil på eller i en av våres kataloger . Bildene må være i god oppløsning og seff fine/gromme bilder. Er bilen utstyr med produkter fra GS så er jo det et pluss også , men alle er velkomne her Har du en fin BMW og har noen FÅ gode bilder så send de til oss på post@gsbildeler.no merk: Katalog bilder E-39 (om du har en E-39 ) osv Ikke send 100 bilder men plukk ut noen blinkskudd og send . NB !! Bildene dere sender = At vi kan bruke de i katalog og på nettsiden våres under galleri ( vi sladder reg nr om det er ønskelig) mvh Morgan GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Tror jeg kan få E65 plassen med sjuern min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 bare å sende inn det så jo gromt ut da ..hehe time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Sendte 5 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Uferdige biler er vel ikke noe stas, hmm.. Er det en frist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Uferdige biler er vel ikke noe stas, hmm.. Er det en frist? ca 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Hmm, må kjappe meg å få tak i M-tech 1 da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Hmm, kanskje jeg skal gå ut og montere M-tech skjørta mine å ta bilder. Fikk jo det nye objektivet i dag, så bildene er klare som vann! Skal dere kun bruke bildet av bilen, eller blir det omgivelser også? Felgene blir montert digitalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 skal du ha E28 bilde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Hmm, kanskje jeg skal gå ut og montere M-tech skjørta mine å ta bilder. Fikk jo det nye objektivet i dag, så bildene er klare som vann! Skal dere kun bruke bildet av bilen, eller blir det omgivelser også? Felgene blir montert digitalt? kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 sendte 3 stk bilder av min gamle bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 skal du ha E28 bilde eller? og en løftebukk ...lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 for han som har tatt bildet, kan han ha navnet sitt på bildet? har mange kule e34 bilder, men han vil jo ha litt credit selfølgelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Bidrag sendt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå