Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Som sikkert de fleste vet her inne så sender GS Bildeler A/S ut en kampanje katalog til mange BMW eiere der ute :-)

katalogene er oppdelt etter modell som , feks E-30, E-36 , E-46 osv .

Så vi ønsker og kunne gi BMW folket en mulighet til å få sin bil på eller i en av våres kataloger .

Bildene må være i god oppløsning og seff fine/gromme bilder.

Er bilen utstyr med produkter fra GS så er jo det et pluss også , men alle er velkomne her :wink:

Har du en fin BMW og har noen gode bilder så send de til oss på post@gsbildeler.no merk: Katalog bilder E-39 (om du har en E-39 ) osv

Ikke send 100 bilder men plukk ut noen blinkskudd og send .

NB !! Bildene dere sender = At vi kan bruke de i katalog og på nettsiden våres under galleri ( vi sladder reg nr om det er ønskelig)

mvh Morgan

GS Bildeler

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmm, kanskje jeg skal gå ut og montere M-tech skjørta mine å ta bilder. Fikk jo det nye objektivet i dag, så bildene er klare som vann! Skal dere kun bruke bildet av bilen, eller blir det omgivelser også? Felgene blir montert digitalt?

Skrevet
Hmm, kanskje jeg skal gå ut og montere M-tech skjørta mine å ta bilder. Fikk jo det nye objektivet i dag, så bildene er klare som vann! Skal dere kun bruke bildet av bilen, eller blir det omgivelser også? Felgene blir montert digitalt?

kjør på ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...